marți, 11 noiembrie 2008

Forward

From : Cristian Petrescu
To: Locuitorilor din colegiul 12


Vă propun un PACT PENTRU COLEGIUL 12 prin care mă angajez să susţin PENTRU VOI, cei care locuiţi în acest colegiu proiecte deja începute de diferite instituţii şi ONG-uri. Împreună, discutând, vom decide care din aceste proiecte sunt prioritare pentru viaţa de zi cu zi a locuitorilor din colegiul 12. Pe acelea eu mă angajez să le promovez, să le susţin, să identific resurse de finanţare şi sprijin la autorităţile abilitate pentru ca ele să devină realitate cât mai curând.



4 comentarii:

Oana Sandu spunea...

Despre ce pact este vorba ca nu am gasit nimic pe site. Am vrea sa dezbatem...

Cristian Petrescu spunea...

Asta si era ideea, de dezbatere. Oricat as cunoaste eu problemele comunitatii (si le cunosc foarte bine), este altceva atunci cand pentru rezolvarea unor probleme te legitimeaza nu doar bunele intentii si pozitia pe care o ai, ci mai ales puterea celor pe care ii reprezinti. Din aceasta cauza, primul pas in adoptarea acestui pact va fi informarea din partea mea, respectiv votul din partea Dvs. Un vot acordat pentru rezolvarea reala a problemelor cu care va confruntati. Urmariti pe acest blog cum va fi concretizata partea mea din acest pact propus. Cu stima,

Oana Sandu spunea...

Va scriam pentru ca sunt unul dintre locuitorii colegiului in care candidati. Ca atare, as vrea sa stiu mai multe despre proiectele dvs politice. De fapt, m-as multumumi dc as cunoaste principalul dvs proiect legislativ, ceea ce nu va place in societate si as vrea sa schimbati printr-o lege, o data ce ajungeti parlamentar. Mi se pare esential sa aveti un astfel de obiectiv. Va scriu aceste randuri pentru ca as vrea sa ma hotarasc cu cine votez pe 30 nov. Sunt un votant activ, mi pare rau insa ca cei care candideaza la mine in colegiu nu sunt foarte cunoscuti, tocmai de aceea campania pare a fi cam fada..aspect asemantor in mai multe colegii, de altfel.
A, si mai aveam o intrebare: am observat ca la Blogger, la status, ati pus la carti preferate atlase geografice...Chiar nu aveti nici un roman preferat...Si mie imi plac cartile de comunicare politica, dar am si romane preferate...De curiozitate electorala, va intrebam..

ionut_stoica spunea...

In ideea ca dezbatem constructiv, poate ca in viitor, amendamentele la legea electorala vor include si modificarea tipului de vot din universal in ceva mai complex si mai echitabil...
ma gandeam chiar acum, ce bine ar fi sa se acorde niste puncte de vot fiecarui cetatean a.i. votul sa conteze si in functie de calitatea alegatorului. Societatea a evoluat si complexitatea ei probabil ca cere si modificari de genul acesta. Nu mi se pare echitabil ca in urma unei campanii cu mici si bere sa castige o majoritate ilegitima. Cu alte cuvinte calitate nu cantitate.
Cum s-ar putea face astea ? Pai pe buletin, pe langa grupa sanguina, ar putea fi trecut (fie IQ-ul) fie un punctaj calculat mai complex si revizuit periodic. :)
De ex.: Esti retard ? Votezi, dar ai alt punctaj decat un academician. 0.x sa zicem.
Trece vremea, te tratezi, plantezi copacei, muncesti cu sarg si depui eforturi sa contezi in societate? Atunci ai dreptul la un punctaj mai mare. Poate fi complicat dar ar fi (mai) echitabil. Poate pe langa grupa sanguina, la policlinica sa te examineze si un psiholog si sa rezolvi un test de IQ. Bine intles, demnitarii vor fi in continuare scutiti de asemenea practici rusionase, IQ-ul lor fiind un secret important de stat.