duminică, 16 noiembrie 2008

Acţiune de campanie

După cum vă anunţasem zilele trecute, ieri, sâmbătă – 15 noiembrie am avut acţiune de campanie în parcul Al.I. Cuza şi în împrejurimile lui, ajungând, în cele din urmă, până aproape de Bd. Camil Ressu. Acţiune este uşor impropriu zis. De fapt, împreună cu caţiva prieteni care s-au oferit să mă ajute în această campanie, am luat cu noi flyere şi baloane şi ne-am plimbat prin colegiul 12. M-am prezentat oamenilor care au dorit să mă cunoască şi am oferit baloanele copiilor pe care i-am întâlnit. După cum scriam şi zilele trecute, în cazul votului uninominal, este firesc ca oamenii să îi cunoască pe cei ce urmează să îi voteze pentru a-i reprezenta. Tot la fel de firesc precum va fi să îi susţină în continuare sau să îi sancţioneze peste 4 ani, la alegerile următoare!

Niciun comentariu: