miercuri, 26 noiembrie 2008

PENTRU VOI!

Mă numesc Cristian Petrescu şi doresc să câştig încrederea dumneavoastră pentru a deveni reprezentantul vostru şi al Partidului Democrat Liberal în Camera Deputaţilor. Candidez în Colegiul Electoral nr. 12, aici unde m-am născut şi am copilărit, având dorinţa de a folosi toate cunoştinţele mele pentru a rezolva problemele comunităţii, indiferent de nivel, central sau local. Am 37 de ani şi o mare experienţă de lucru cu oamenii. Am deţinut funcţia de Director General al Centrului Naţional de Învăţământ Turistic, iar în prezent sunt Director Executiv al Direcţiei Dezvoltare Turism din Primăria Capitalei. Consider că după 15 ani de experienţă profesională am două atuuri importante pentru a accede la funcţia de Deputat în Parlamentul României. Atuurile mele sunt competenţa şi seriozitatea. Pentru că vorbesc puţin dar fac ceea ce trebuie. Vă solicit încrederea şi vă asigur că schimbarea actualei clase politice cu tânăra generaţie este singura soluţie pentru a dezvolta societatea românească. Lucrez PENTRU VOI, aşa că voi raspunde permanent în faţa voastră pentru activitatea mea în interesul exclusiv al celor care m-au votat.

Cu respect,

Cristian Petrescu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pentru noi? Ai propus asta?
* Salvia Divinorum (o specie a salviei folosita in bucatarie)
* Tabernanthe Iboga (Ibogaina)
* Mitragyna Speciosa (Kratom)
* Ipomoea Violacea (zorele albastre)
* Argyreia Nervosa (Hawaiian baby woodrose)
* Nymphea caerula (Nymphea alba – un nufar, FFS!)
* BZP (1-benzilpiperazina)
* mCPP (1-3 clorfenil piperazina)
* Triflurometilfenil Piperazina (TFMPP)
* Ketamina
* Gama Butirolactona (GBL – precursor GHB)
* 1,4 butanediol (precursor GHB)
* DOC (4 clor-2,5-dimetoxiamfetamina)
* DOI (4-iod-2,5-dimetoxiamfetamina)
* Bromo-dragonfly (brom-benzodifuranil-isopropilamina)
* Nitrit de amil (popper)

Inteleg ca doriti sa interziceti compusii chimici cu efect psihotrop, dar plantele nu au nici o logica sa fie introduse in tabelul III. Consum de la 16 ani astfel de substante (DOAR PLANTE) si tin sa va spun ca am fost olimpic la matematica si la engleza si am intrat si facultate am luat o nota mare la BAC. Nu mi-a afectat viata in nici un fel. Mai mult am descoperit ca plantele astea curata organismul de anumite toxine chimice cum ar fi FLORURA de SODIU din pasta de dinti. Otrava imi bagi in pasta de dinti ( in caz de nu stiai Domnule Petrescu, florura de sodiu este otrava de sobolani si nu are nici un efect asupra dintilor, ba mai mult distruge smaltul ). Asha ca va multumesc ca ma otriviti cu pasta de dinti si imi interziceti zorelele si salvia niste plante ABSOLUT INOFENSIVE. Eu propun sa interziceti pasta de dinti! Si Nucsoara condimentul are efect halucinogen, in general majoritatea plantelor intr-o cantitate mai mare sau mai mica in functie de potenta ei are astfel de efect. Mai cerceteaza domnule ce influente au substantele astea asupra oamenilor inainte sa le interzici. Mason Jegos!